Somewhere only we know

Monday, June 12, 2006

Her güne bir salaklık kampanyası

Efenim beni bilenler bilir pot kırma dalında derecelerim vardır, bugüne değin devirdiğim çamlarla fatocan hatıra ormanı yapılır allaaa sizi inandırsın. Dün akşam iş çıkışı itibariyle de, o saate kadar bi vukuat işlememiş olmanın verdiği şaşkınlıkla " alla allaaa hasta mıyım acaba" diyerek eve doğru yola koyuldum. Aküsü biten arabamın yanında Tofaş 24 saat acil servis adamını beklemeye başladım, Tofaş adamı servis aracından benim aküyü şarj edip servise kadar götürebilmemi sağlıycaktı; nitekim geldi de, bağlantı kablosu takıldı falan, bu arada arabalarla ilgili en teknik bilgimin " anahtarı kontağa sokunca, araba çalışır bilaader"den öteye gitmediğini düşüncek olursak basit bi akü şarjını sorularımla adam için havuz problemine dönüştürebildim. Neyse benim araba çalıştı, sonra adam önde ben arkada servise gitcez buraya kadar herşey iyi, lakin adamcaaz aracının kontağını çevirdiğinde aracı çalışmasın mı?
a)çalışsın
b)çalışmasın
Hakkaten de çalışmasın, çalışmadı yani, araç "hıyhıyhıypssssssss" biçiminde, sıksan çalışmıyacam demeye getiriyo lafı, benim şerrefsiz akü yemiş bitirmiş servis aracının tüm enerjisini belli ki, adamcaaz kanter içinde kah kontağı çeviriyo kah aküyü sıkıştırıyo bi daha deniyo falan, bu şekilde yaklaşık bi 10 dakka geçtikten sonra ben artık ne sebeptendir bilinmez, komiglig şagalarla falan ortamı yumuşatiyim mi istedim nedir, şööle bi cümle kurdum "ehihiehiee size de bi acil servis aracı çaariyim mi ekikiehiihihi" ve anırarak güldüm elbette ki...Ben, bir cümleden bu kadar rencide olan ve tiksinen bir servis adamı daha görmemiştim hayatımda sayın okurlar, adam bana bir baktı ki....Hayatımın sonraki on dakikasını yerin yedi kat dibinden idame ettirdim...ama ben yani şaga olarag...sevimlilik olarag...

7 Comments:

  • AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    HASTASIYIM SENİN KARDİŞİM BENİM

    By Blogger M2H2, at 1:44 AM  

  • Olum valla seviyorum seni yau.. Yaauu Yauuu.. ben seni boyle sevdim. Boyle kabul ettim.. Kendimden biseler buldum sende.. sen de bende?

    By Anonymous Anonymous, at 2:03 AM  

  • anony mous kimsin?

    Bu arada bu mudur, budur. beklediğimiz,istediğimiz, arzu ettiğimiz günlük, budur. bu kadar.

    By Blogger bilgece, at 2:11 AM  

  • anonymous anonymous gonuşman, kimsiniz yazın, açık olalım, net olalım hey hey de hey hey

    By Blogger M2H2, at 4:42 PM  

  • Amaaaaaan saldırın bana hah! acimayin, yerden yere vurun beni..
    Benim ayol Zeynep. Zeynep Tekin, 26 yas. Kendilerinin okuldan arkadasiyim. Bildiniz mi? Anonymousum bundan da gurur duyuyorum tamam mı.. Höstümünüğü..
    Yazan: Zeynep Tekin.

    By Anonymous Anonymous, at 11:45 PM  

  • hmmm, zeynep hanim, tanismamis mumkun mu aceba? ben murat, murat kel..

    By Anonymous Anonymous, at 4:16 AM  

  • çekirgem şaane bi salaklık örnei girmişsin..senlen gurur duyuyom..öpüyom bi de çok..oh bea..duygunun günnüğünde cıvıtamıyoz..burda istediimiz kadar cıvımak serbes di mi?

    By Anonymous Anonymous, at 2:12 PM  

Post a Comment

<< Home