Somewhere only we know

Tuesday, July 18, 2006

Havuz Problemi

Teras katında yaşayan ve işbu terasın etinden ve sütünden yararlanmayı ilke edinmiş bi insan olmam sebebiyle, geçen ay "neden ben bu terasa bir şişme havuz almayayım?" dedim. Bunu demekle kalmayayımdı hemen gidip alayımdı bi o eksikti yani hayatımda, olmadı tahtıravanla da girerimdi artık havuza. Neyse gittim de zaten hemen, alırken bana oldukça mütevazı görünmüştü aslında, fakat eve gelip yanında verilen pompayla şişirirken havuz hayvanından "AAAA-Hİİİİİİİİ AAAAĞĞĞĞHİİİİİİİİ" şeklinde sesler çıkmaya ve yavaş yavaş şeklini almaya başladıkça bunun çocuk havuzundan ziyade çocuk ruhlu sumocular için tasarlanmış bir havuz olduğunu anladım (4, yetişkin tabir ettiğimiz insan rahatça girip oturur allaa sizi inandırsın). Ama mutluydum ben havuz hayvanımla, geçmiş zaman kullanıyorum zira geçtiğimiz hafta sonu anneciğim denen tatlı bünye geldi Ankara'ya ve tabi ki her sağlıklı anne gibi ev temizliğine de girişti, elim değmişken havuzu da temizleyeyim diyen işbu anne, havuzu boşaltıp, çamaşır suyuyla cillop gibi yapmak suretiyle içi boş bi şekilde koydu terasa yine. Dün akşam işten eve döndüğümde havuz hayvanının cevval bi şekilde terasta aynı yerde durduğunu gördüm, ilişmedim, zira dursundu, gün gelecek yine içi dolacak, kah ayak sokulacak kah arkadaşlarla içine girilip daha önce hiç havuz görmemişcesine hınıaahuahahaa biçiminde anırarak birbirimize su atılacak falan...Fakat o da nesi yaleppim? Aradan geçen iki saat sonrasında terasta bir boşluk bir ferahlık hissi hakim, bişey eksik ama nedir? Vileda kovası yok deseeeeem, o zaten cücük gibi yer kaplıyo...o değil...çamaşır da asmamıştım ki onlar uçuşmuş olsun...Bikaç saniyelik saçmalamadan sonra boşluğun sahibinin havuz hayvanı olduğunu anladım. Evet havuz yoktu,basbayaa yoktu...Aman allahım hırsız çatıdan terasa inip havuzumu çalıp gene aynı yolla kaçmıştı kesin...ya da yo yooo kesin tsunami gelmişti ben içerde tv seyrederken???!!! gibi gayet bilimsel ve rasyonel tesbitlerle bi süre daha saçmalamayı tercih ettikten sonra "uçmuş olabilir mi ki acebaağğ" diye düşündüm, ama yani nası uçsundu o yaa, cidden büyük diyorum size...Ama yapcak bişey yoktu, aşşaa inip bu abuk durumu çaktırmamaya çalışarak biraz kamuoyu/esnaf yoklaması yapıcaktım. Ama nası açıkliycaktım ki durumu, nerden başliycaktım???:

-Şey afedersiniz...Badem taze mi?
-Evet apla süper, datça badem.
-Hemmm, iyi ben 100 gr. aliym...Bi de çekirdek yapalım 200 gr. kadar...bu arada...eeııııı.... bugün burda bi gariplik oldu mu?
-Ne gibi yenge?
-Bööle gökten kimliği belirlenebilen bi cisim düşmesi gibi?
-???!!!Yok, bize öyle bi bilgi gelmedi bacanak.
-Peki sağolun
-E bademle çekirdeee unuttun amca
-???!!!
(Evet, esnafla bööle tuhaf akrabalık ilişkilerine karşıyım...)

Neyse işte uzatmiyim...ben bööle acı içinde kıvranırken hemen yan apartmanın girişindeki berber adamın bana yaklaşmasıyla aramızda şöyle bi konuşma yaşandı, içerik bakımından tarihte bir ilk olduğumuza inanıyorum...
-Pardon hanfendiiiğğ
-Evit?
-Havuz sizden mi düştü?
-Ehm...ay evet çok afedersiniz...ben içi boş olarak...yani bırakıp...eööö...rüzgar olunca...uçarak...özür dilerim...(suratımın aldığı rengi beni yakından tanıyanlar tahmin edebilirler, yani öyle kızardım ki şakaklarımdaki damarlar zonklamaya başladı, kafam patliycak sandım bi ara.)
-Yok, bişey olmadı zaten hanfendi, lannggghhh diye kapının önüne düştü biz de Hamza Abi'ye verdik, şindi kapattı gitti, yarın alırsınız...
-Eiiiyy...teşekkür ederim...(koşarak kaçmak.....)

10 Comments:

  • "Havuz sizden mi düştü" yaaa aaahhahaahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Havuzun derinliğini de bakiim? Nerene geliyo ayaktayken?

    By Blogger M2H2, at 8:04 AM  

  • efenim size yılın atilla atalay kendini böylesi ifade edebilmek ödülünü layık gördük, kabul ederseniz nacizane...

    l'o'ker

    By Anonymous Anonymous, at 2:38 PM  

  • ayyah da sizi kayetsin diyesim geldi,aferinsin bravosun

    By Anonymous Anonymous, at 3:02 PM  

  • Fahir kuzum siz misiniz? "Ayyah da sizi kayetsin" diyen anonim bey size diyorum.. (Bey oldugunuzdan da eminim..)Kimliginizi gizli tutmayın... Kimlikler gizli tutulmasın.

    By Anonymous Anonymous, at 11:30 PM  

  • Ben de sayın Loker'e katılıyor bir de üstüne size Atilla Atasoy'dan Avare ödülünü layık görüyorum.. Olm, çok komik bir anı.. Tebrik ediyorum, Yüreğinizden öpüyor, Bir başka programda görüşmek üzere sağlıcakla kalın diyorumm...
    (Ağğğlama değğğmeeez hayyyaaaaaaat bugözzzz yaş'larııığnaaaağğğ)...
    Don Zeynet Tekin...
    Namı değer (mi diğer mi..) Chief Inspector Clouseau

    By Anonymous Anonymous, at 11:39 PM  

  • fahir kim,kendisini tanımam,tanısam da haz etmem,şerefsiz bir isim gibi geldi,ama neticede o da insan evladı,saygı duymak lazım deeee mi.

    By Anonymous Anonymous, at 2:28 AM  

  • hastasıyız,aynen devam

    By Anonymous Anonymous, at 2:29 AM  

  • Ablacım havuzun derinliği na bu kadar...yani ayakta dizüstüne geliyo...ayakta 3, oturan 4 yolcu kapasiteli, ama oturanlar hamilelere ve harp malüllerine yer veriniz...

    Sayın müfettiş cluzo, gelin hepbirlikte anonimusları tanıyalım biraz: Anonimus organizmalar genellikle doğal ortamları olan blog yorum sayfalarında yumuşak g yiyerek yaşamlarını sürdürürler, karşı taraftan bi tehlike algılamadıkça saldırgan değillerdir, zopayla dürmeye ya da enselerine şaplak atarak "naber la şerefsiz" türünden laflara ağır konuştukları görülür. Yine de onlarsız olmaz bu bloglar, zira okyanuslardaki planktonlar gibidirler, bloggerlar'ın onlara ihtiyacı vardır...ama korkmayın blogger anonimus yemez, etiydi sütüydü ööle takılır blogger dediğin organizma.

    By Anonymous Anonymous, at 2:44 AM  

  • hırsıs dedin de aklıma geldi..Rahmetlik hacıanne bi gün masa örtüsünün altına denk gelen yere sinlenmiş olan ekmeği görememiş ve gezmeden yeni dönen anneme heyecanla " a gızım, böyün eve hırsıs girdi ,ekmeeemizi çalmışlaaa" demiş..zavallı annecim de ona inanmış, evde hiç bişey alınmamış olmasına karşın aşşağıya arabada beklemekte olan babama seslenmiş "hacı ef..çabuk eve çık !eve hırsıs girmiş ekmeeemizi çalmışlar!!" babacık eve çıkıp duruma el komuş, eliyle koymuş kibin çalınan (!)ekmeği buluvermiş...
    havızını geri alabildin mi?

    By Anonymous Anonymous, at 2:49 PM  

  • fatocan abla bende aynı manyaklığı yapıp havuz sipariş ettim.sonra teras ankara şişme havuz diye arattım. bloğun çıktı. sorması ayıp senin havuz 3 metre çapa, 70 küsür cm derinliğe sahip olanlardan mı? bendeki 3 metre x 1.83 mt ebadında ve 50 küsür cm derinliğinde. endişem şu ki bu salak havuzu doldurduğumda ağır gelip yeri göçertmesin. aşşağı komşunun tepesine inmesin, helede ben içindeyken.çok korkuyorum:D

    By Blogger Vanillapunch, at 1:13 AM  

Post a Comment

<< Home